пʼятницю, 15 лютого 2013 р.

альбом with love

Привіт!) нарешті вихідні....
і я зможу показати вам мої нові роботи до дня Валентина.
Сьогодні покажу міні-альбомчик 15х15 см, на 8 фото, використала папір  Echo Park Be mine
Далі багато фото:






  тег висувається і там підпис

 під фото є ще дві фотографії



останнім часом дуже полюбила припіднятті за допомогою клеєвих квадратиків елементи

Якщо ви помітили на обкладинці, я прикупила собі новий ніж, дуже давно про нього мріяла - це вирубка-салфеточка.
І я вирішила зробити комусь також приємне -  подарувати декілька таких салфеток, тому усі бажаючі підписуйтеся в коментарях і я в понеділок розіграю між бажаючими, якщо такі звичайно будуть)
на сьогодні все ) па-па

11 коментарів:

  1. дуже гарний і романтичний альбомчик:))))

    ВідповістиВидалити
  2. Какой классный, наполненный любовью!

    ВідповістиВидалити
  3. альбом чудовий! дуже самодостатній папір, все так гармонійно

    ВідповістиВидалити
  4. Невероятная красота! Цвета прекрасные просто! И ч/б фотки - класс!!! И салфеточки - нам!!! Хочу!!! С удовольствием приму участие в розыгрыше))) Спасибо!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ужас!!!! Я такое написала - "салфеточки - нам!!!" Кошмар! имела ввиду - НЯМ!))) Капец! Простите, извините)Некрасиво получилось...

      Видалити
    2. нічого, я все зрозуміла))))

      Видалити
  5. Интересный альбом! Такая красивая палитра! На салфетки тоже запишусь :)

    ВідповістиВидалити
  6. краса неземна! дуже - дуже сподобався!

    ВідповістиВидалити
  7. Przecudny. Bardzo romantyczny i ach! wszystko na swoim miejscu :) uwielbiam :)

    ВідповістиВидалити
  8. Який чарівнний альбомчик!!!! Гарні кольори, кожен розворот роздивлялась))))
    І салфеточки теж хочу)))))

    ВідповістиВидалити